DIGITAAL.CZ s.r.o. | IČ 04437527 | DIČ CZ04437527
Děláme z podnikatelů ambasadory. HR marketing & Ambasadoring & Event marketing.
🟦 V celé kampani jsme nasbírali pro pozici Projektového manažera z oblasti strojírenství 11 kontaktů.
🟪 Kontakty zanechali lidé, jejichž práce se týká hlavně řízení projektů a strojírenství.
🟦 Bannery s inzeráty vidělo 19 777 lidí.
🟪 Kampaň měla míru prokliku (CTR) 1,2 %.
HR mining je účinnou metodou, jak na sociálních sítích získat relevantní kontakty na budoucí zaměstnance. Takové kampaně na Facebooku mohou nasbírat víc než stovku kontaktů, tyto kontakty však nemusí být vždy stoprocentně relevantní. Na druhou stranu HR miningové kampaně na LinkedInu můžeme přesně zacílit na konkrétní pracovníky a jejich zkušenosti. Například můžeme vybrat jako cílovou skupinu zaměstnance, kteří pracují ve velkých korporátech nebo naopak malých firmách, můžeme zacílit na konkrétní dovednosti nebo dosažené vzdělání. Klient pak dostane seznam vysoce relevantních kontaktů, kterých sice nemusí být mnoho, o to více jsou kvalitnější a relevantnější.
V minulém roce se nám na LinkedInu podařilo zrealizovat několik úspěšných HR miningových kampaní. Jednou z nich byla právě ta pro ostravskou strojírenskou firmu. Hledali projektového manažera se zkušeností výstavby technologických celků. Takových lidí není mnoho, ale dají se najít. A kde jinde hledat, než na sociálních sítích a konkrétně na LinkedIn?
Co se týče konkrétních výsledků, HR miningová kampaň se nejvíce zobrazovala lidem, kteří pracovali v oborech jako je výroba strojů, výroba dopravních zařízení nebo těžba. Nejvíce pak interagovali lidé, jejichž práce se týká hlavně řízení projektů a pracují přímo ve strojírenském provozu.
Klient tedy získal jedenáct vysoce relevantních kontaktů na budoucí zaměstnance, kteří původně pracovali v odvětvích jako je inženýrství, řízení programů a projektů nebo business development. Kampaň zaujala hlavně lidi, kteří pracovali ve velkých společnostech, které mají běžně okolo tisícovky zaměstnanců. HR mining velmi zaujal skupinu lidí, kteří mají na LinkedIn uveden stupeň seniority jako “entry”, ale také zkušenější profesionály, kteří pracují na pozicích jako senioři.
HR mining na sociálních sítích osloví a zaujme i uchazeče, kteří zaměstnání aktivně nehledají. Ovšem když vidí příležitost, mohou se jí chopit. Zároveň na LinkedIn najdete vysoce relevantní kontakty, kteří na běžné pracovní portály nemají potřebu chodit. HR mining kampaní je oslovíte a v případě zájmu rovnou získáte kontakt, který pak může vaše HR oddělení zúročit. To je obrovský rozdíl mezi pasivními náborovými portály a naším HR miningem.
Máte pocit, že jsou vaše náborové inzeráty neefektivní a neozývají se vám uchazeči? Potřebujete sehnat kvalifikované lidi, kteří budou vhodní pro vaši pozici? HR miningová kampaň na LinkedInu je vaším řešením. Kontaktujte nás a zjistěte o HR miningu více!