
Pracovní trh se změnil. Od základu. Už to není zaměstnavatel, který si vybírá zaměstnance. Je to zaměstnanec, který si vybírá, zda s vámi spojí svůj život na příštích pár let. A s nově nastupující generací Z se toto ještě prohloubí.
Okolo HR se pohybujeme dlouhé roky (dokonce organizujeme jednu z top akcí – HRko). A proto jsme vymysleli vlastní metodu, jak oslovit nové zaměstnance. Třeba i ty, kteří aktivně nové zaměstnání nehledají. Na sociálních sítích. Dodáme vám tedy přímé kontakty na relevantní uchazeče o práci. Nikoliv pouhé prokliky na kariérní stránky. Manažery i operátory výroby. Po celém světě.
Zároveň umíme z vnitra firem vytáhnout příběhy, myšlenky a vize, které osloví nové kolegy a přesvědčí je k tomu, aby se o vaši firmu začali zajímat více. Zareagovali na váš pracovní inzerát. Zkrátka, posilujeme značku dobrého zaměstnavatele. Na Linkedin, Facebooku nebo Instagramu.
Linkedin mě hodně zajímáHledáte kontakty na nové partnery kdekoliv na světě? Potřebujete obsadit volné pozice v týmu? Na základě dodaných vlastností vybereme vhodnou platformu, najdeme a dodáme min. 100 kontaktů na nové partnery. Jedná se v podstatě o sourcing kandidátů.
Jsme certifikovaní specialisté na Linkedin kampaně. Díky tomu umíme přesně zacílit kandidáty na vaše volné pracovní pozice, oslovit je ať už jsou kdekoliv a získat od nich kontakty. Ne pouze prokliky. Kontakty vám předáme a vy pokračujete v klasickém náborovém řízení.
Naučíme vás, jak na Linkedin a jak z této sítě vytěžit maximum. Praktickou formou. Krok za krokem vytrénujeme vás nebo vaše lidi tak, aby váš profil působil profi, byli jste vidět ve výsledcích hledání a uměli si najít parťáky do týmu i bez prémiového profilu.
Doba se změnila. Už úplně neplatí, že si zaměstnance vybírá zaměstnavatel, ale zaměstnanec si vybírá zaměstnavatele. A když nejste na sociálních sítích vidět, nekomunikujete své hodnoty, vize a poslání, je vaše pozice na trhu práce těžší.
Prohlédněte si naše nejnovější případovky.
Jedním z klientů DIGITAALu je také významný slovenský holding působící v oblasti obranného průmyslu a aerospace. Ten nás nedávno oslovil …
Náborová kampaň pro lídra trhu ve výrobě dílů pro kolejová vozidla Dostali jsme požadavek najít a dodat kontakty na lakýrníky, …
Jak dostat děti od počítače k hokeji? Tak započala debata ohledně náboru těch nejmenších do hokejového klubu HC Slezan Opava. …
Najděte nám zajímavé lidi, kteří se chystají na World ATM Congress 2022 Takové zadání jsme dostali přibližně 2 měsíce před …
Potřebujeme zámečníky, pilaře, brusiče … Tak znělo zadání od významné metalurgické společnosti z Moravskoslezského kraje. Naše spolupráce trvá déle než …
Na konci loňského roku provedla společnost PwC rozsáhlý průzkum v rámci 13. ročníku PwC CEO Survey. Dotazováno bylo celkem 185 …
Účast na různých akcích jako jsou výstavy, veletrhy, apod. něco stojí. A mnohdy to nejsou malé náklady. Často se stává, …
Dnes si zaměstnanec vybírá firmu, ne firma zaměstnance Už tomu dávno není tak, že si firmy pouze vybírají zaměstnance. Obzvlášť …
Dle renomované společnosti PwC Česká republika 94 % generálních ředitelů českých firem se obává nedostatku kvalifikovaných pracovníků. I přes tento …
Jedním z našich hlavních produktů je služba HR mining. Díky ní a naší znalosti on-line marketingových metod jsme schopni pro …
Kromě digitální komunikace se zabýváme i HR marketingem. Našimi klienty jsou převážně strojírenské a výrobní podniky. Dneska se podíváme detailněji …
Když ve společnosti TATRA DEFENCE VEHICLE zvažovali, jakou strategii aplikovat na zajištění nových kontaktů potencionálních zaměstnanců, nabízelo se několik řešení. …
Jak funguje metoda HR mining z dílny DIGITAALu? Než vyrazíte na veletrh či podobnou akci, uděláme sondu na sociálních sítích. …
Náš klient z oblasti realizace technologických celků pro vodohospodářství se připravoval na 21. světový veletrh pro vodu, odpadní vodu a …
Tady pomáháme s HR marketingem a Employer brandingem.