DIGITAAL.CZ s.r.o. | IČ 04437527 | DIČ CZ04437527
Děláme z podnikatelů ambasadory. HR marketing & Ambasadoring & Event marketing.
🟦 Firma získala 44 kontaktů na obráběče kovů.
🟪 Celkově kampaň oslovila 22 733 lidí!
🟦 Kontakty zaslalo 33 mužů a 11 žen.
🟪 Cena za 1 lead tak činila 375 Kč včetně nákladů na samotnou inzerci.
Společnost, která zaměstnává přes pět set lidí sháněla nové zaměstnance na pozice obráběč kovů. Pomocí HR miningové kampaně na Facebooku se nám podařilo získat 44 relevantních kontaktů na lidi, kteří by rádi v této firmě pracovali a zaujala je pracovní nabídka.
HR mining je účinnou metodou nejen pro sběr kontaktů na zájemce o konkrétní práci, zároveň podporuje známost značky dobrého zaměstnavatele. Strojírenská společnost z moravskoslezského kraje se rozhodla využít HR miningové kampaně pro sběr kontaktů proto, že jí trápí stejná situace, jako řadu dalších podobných firem. Potřebují nabírat, vystaví si inzerát na tradičních portálech, ale reakce nepřicházejí. HR mining od DIGITAALu generuje výsledky téměř hned a okamžitě je možné cílení kampaně ladit na základě tvrdých dat. Kampaň tak ve výsledku přinesla 44 kontaktů s finální cenou leadů 375 korun.
Ve většině případů měli o tyto pozice zájem hlavně muži, těch bylo 33. Zbylých 11 kontaktů zanechaly ženy. Jak už se nám u více HR miningových kampaní osvědčilo, velkou část kontaktů lidé vyplňují přes svůj mobilní telefon s operačním systémem Android. V této facebookové kampani se přes mobil nasbíralo celkových 34 kontaktů.
Každá HR miningová kampaň má na Facebooku i na LinkedInu více různých podob. Vždy má různé texty i grafiku ve stejném stylu. Je to hlavně z důvodu AB testování, díky kterému přesně zjistíme, která grafika a text generuje nejvíce kontaktů a poté se zaměříme jen na tyto sady kreativ. Výhodou HR miningu od DIGITAALu je právě to, že pro vás navrhneme grafiku a napíšeme chytlavé texty, vy se tedy nemusíte vůbec o nic starat a nechat veškerou kreativní práci na nás.
Pozice jako byl obráběč kovů nebo zámečník lákala hlavně muže ve věkové skupině 25-34 let, od této skupiny přišlo celkově 13 kontaktů. Celkově kampaň oslovila 22 733 lidí, kterým se reklama zobrazila 84 321 krát.
Sháníte také do firmy obráběče kovů, ale nikdo se vám na obyčejné inzeráty neozývá? Tak to je HR mining tím pravým řešením, jak získat relevantní kontakty, ze kterých si budete moct vybírat. Zjistěte o HR miningu více a kontaktujte nás! Společně vymyslíme, jak bude kampaň vypadat a vy získáte seznam lidí, kterým se líbí vaše firma a chtěli by u vás pracovat!