DIGITAAL.CZ s.r.o. | IČ 04437527 | DIČ CZ04437527
Děláme z podnikatelů ambasadory. HR marketing & Ambasadoring & Event marketing.
Dneska máme tip pro vás všechny, kteří poskytují služby směrem k HR. Třeba vývojáře HR CRM systémů, aplikací, které pomáhají při náboru nebo prostě jen pro personálky, které asistují při náboru nových lidí do firmy.
Tím, jak Linkedin roste, zdokonaluje se i cílení reklamních kampaní a jednou takovou novinkou Linkedin Ads je možnost cílit kampaň na lidi, kteří pracují pro firmy, které meziročně personálně rostou. A nebo naopak personálně ztrácí.
Jedná se o cílení, které osloví lidi pracující v těchto rostoucích nebo klesajících organizacích při porovnání rok-rok. Díky tomu jsme schopni oslovit například lidi z firem rostoucích tempem 3-10% ročně.
A to je hodně zajímavé. Dovolíme si pár konkrétních dat pro Česko:
Podle Linkedin je na české verzi sítě 140.000 uživatelů, kteří dělají pro firmy, které meziročně zaznamenaly úbytek zaměstnanců. 1,7 milionů uživatelů dělá ve firmách, jež vyrostli o 0-3% ročně. 210.000 lidí dělá ve firmách rostoucích tempem 3-10%, zatímco 50.000 lidí pracuje ve firmách s růstem 20 a více procent ročně. Na kolik jsou tato data reálná nevíme, ale určitě může být zajímavé to vyzkoušet.
A jak konkrétně toho využít v případě, že děláte software pomáhající třeba v onboardingu? Třeba tak, že zacílíte na uživatele, kteří pracují ve firmách s ročním tempem růstu 3-20% ročně (220.000 lidí).
A pak zúžíte publikum jen na lidi, kteří pracují na HR pozicích. Pro náš příklad jsme zúžili cílení na lidi, kteří mají v popisu práce HR manažer a dostáváme se na cílovku o velikosti 2800 uživatelů.
Těm pak můžete zobrazit videoreklamu s názornou ukázkou toho, co pro ně umíte udělat. Nebo naopak zacílíte na HR firem, kde zažívají pokles zaměstnanců se sdělením, že jim pomůžete nové lidi nabrat, zaučit a udržet.
Je to pro vás zajímavé? Tak se potkejme a povíme si více, stačí zavolat na 724 170 007 nebo napsat na jirka@digitaal.cz.