DIGITAAL.CZ s.r.o. | IČ 04437527 | DIČ CZ04437527
Děláme z podnikatelů ambasadory. HR marketing & Ambasadoring & Event marketing.
Linkedin jako sociální síť zažívá v posledním roce nebývalý boom, jak českých uživatelů, tak i nových funkcionalit. S nárůstem počtu uživatelské základny (české) začíná mít čím dál větší význam zaměřit svou pozornost v marketingu i na Linkedin reklamní nástroj, který vám v rámci cílení na B2B nabízí opravdové poklady, které na žádné jiné sociální síti prostě nenajdete.
My se Linkedinem bavíme už pěknou řádku let a poslední měsíce děláme čím dál více reklamních kampaní a zatímco ještě pár let dozadu to byl velmi drahý a neefektivní nástroj, dnes je situace zcela jiná.
V tomto článku vám ukážeme čísla z tří reálných kampaní odlišných firem z různých oborů, ale ještě předtím se podívejme, jaké možnosti nám reklamní nástroj na Linkedin nabízí.
Linkedin je businessová sociální síť. Najdete tam business developery, obchodníky, marketéry, recruitery, šéfy firem, manažery… a to nám napovídá, jakým směrem můžete reklamní kampaně na Linkedin cílit.
Základním cílením reklamy na Linkedin je geografické cílení. Na výběr máte samozřejmě cílit na celou zemi nebo jen na konkrétní město. Cílit můžete na lidi dle jazyku, v jakém mají svůj profil veden (a zde se nám v rámci ČR více osvědčilo nastavení na EN). Zacílit můžete také podle věku a pohlaví, ale vás asi bude zajímat, jaké cílení uplatníte v rámci B2B vlastností, tak tedy:
A všechny tyto možnosti cílení mezi sebou můžete volně kombinovat pomocí operátorů OR nebo AND a tím cílení ještě více zpřesňovat a nebo dokonce některá publika úplně vyloučit.
V reálu tedy umíte zacílit na všechny lidi z oboru petrochemického průmyslu, ve věku 30 a více let, seniornější (CXO, VP, majitelé, manažeři, partneři), vysokoškoláky s praxí 5 a více let.
Toť krátký úvod do možností reklamního systému na Linkedin a pojďme se tedy podívat na tři konkrétní kampaně a jejich výsledky.
Hledali jsme majitele z IT firem do 50 osob v celé ČR a ukazovali jsme jim zajímavé články z blogu firmy. Sledovali jsme vlastní konverze jako návštěva klíčových (obchodních) stránek na webu + formuláře.
Počet zobrazení | 43470 |
Počet prokliků | 1006 |
Míra prokliků CTR | 2,31% (top 3,58%, top reklama 4,25%) |
Cena za proklik, průměr | 1,26 USD (top 0,71 USD, top reklama 0,64 USD) |
Počet (vlastních konverzí) | 49 |
Cena celkem | 1265 USD |
Hledali jsme ženy na vyšších pozicích ve vybraných oborech.
Počet zobrazení | 7184 |
Počet prokliků | 236 |
Míra prokliků CTR | 3,29% |
Cena za proklik, průměr | 0,62 USD |
Počet konverzí | zatím 0 (týden) |
Cena celkem | 149 USD |
Hledali jsme decision makery z MSK z průmyslových odvětví a vodili je na web skrze články z blogu.
Počet zobrazení | 3659 |
Počet prokliků | 89 |
Míra prokliků CTR | 2,43% (top |
Cena za proklik, průměr | 1 USD |
Cena celkem | 89 USD |
Zajímá vás to? Potřebujete oslovit B2B klientelu? Zkusíme to spolu? Zavolejte 724 170 007.