DIGITAAL.CZ s.r.o. | IČ 04437527 | DIČ CZ04437527
Děláme z podnikatelů ambasadory. HR marketing & Ambasadoring & Event marketing.
V DIGITAALu rádi sportujeme. A samozřejmě běháme. Takže si dokážete představit tu radost, když nás oslovil Martin Kučera s nabídkou dělat social media marketing pro Havířovskou desítku. Běh, který jsme několikrát sami běželi a který dokáže už několik let rozběhat skoro celý Havířov.
Havířovská desítka je srdcovka. Běh, který spojuje sportovce všech úrovní a hendicapované sportovce z týmu boccia HSC Moravia.
Jako první zadání jsme dostali rozšíření povědomí o firemních štafetách. Speciální běžecké kategorii, která je určena pro čtyřčlenné týmy tvořené příslušníky jedné firmy. Běží se na 10 km trati, 4 běžci po 2,5 kilometrech. Takže jaká jiná sociální platforma nás napadla jako první? No přece Linkedin. Naše srdcová záležitost a úzká niche. Místo, kde jsme jako doma a umíme propojovat různé komunity s našimi klienty.
A protože jsme na Linkedin jako doma, moc dobře víme, že ne jen prací je tahle síť živa. A mezi uživateli je celá řada sportovců a běžců.
Takže jsme založili Linkedin stránku. Začali jsme od úplné nuly. Nastavili tonalitu. Vytvořili layouty bannerů a začali tvořit komunikaci. 1-2 posty týdně, těsně před závodem až 5 postů. Jenže jsme byli na začátku, o stránce nikdo nevěděl a reklamní rozpočet nebyl. A tak jsme nasadili náš nejtěžší kalibr. HR mining. Umíme téměř dokonale prohledávat Linkedin a navazovat spojení a businessová propojení.
Jménem organizátora jsme tedy našli vhodnou cílovku a začali jsme tyhle decision makery oslovovat. Předávali jsme jim info o firemní štafetě a následně jsme je zvali ke sledování Linkedin stránky.
Výsledkem bylo získání 150 sledujících bez placené kampaně, ve 100% odpovídající cílové skupině.
A jakmile jsme měli publikum, začala samotná komunikace.
„Naprosto perfektní obsluha digitální komunikace pro běžecký závod Havířovská desítka. Komunikace na sociálních sítích, PPC kampaně a v neposlední řadě e-mailing.
Vše s maximální samostatností, zápalem pro věc a obrovským vlastním vkladem. Digitaal je agentura, která se do H10 vžila a komunikovala v duchu „jako by ji sama pořádala“. Nečekala na naše zadání, ale sama přicházela s řešením!
A když bylo potřeba, přitlačili na pilu i nad rámec původní domluvy.
Martin Kučera, spoluzakladatel legendárního běhu Havířovská desítka
Spolupráci hodnotím velmi kladně a těším se na další!“
To není marketing. To je realita. Dopomohla k tomu naše Linkedin kampaň ve spojení s emailingem. Ten je totiž pro každý event stěžejní. Tedy za předpokladu, že máte relevantní adresy. V roce 2022 startovalo 20 firemních štafet. V roce 2023 s DIGITAALním marketingem se postavilo na startovní čáru přes 50 štafet a pro příští rok je laťtka ještě vyšší.
Nutno podotknout, že eventy nás baví a umíme je. Pořádáme je nebo je spolupořádáme více než 10 let. Stojíme za akcemi jako Bigthinking Business Inspiration, HRko, Logistics Ride, Technology.future, obchodní snídaně a řada dalších.
Vymýšleli jsme ale pro firmy řadu marketingových pobídek. Jako třeba employer branding tahák nebo Natočte video a my vám ho zveřejníme. Do této akce se zapojilo hned několik firem a díky běhu pak měly pěkné promo.
Jasně, ani platformy od Meta nechyběly. Facebook i Instagram jsem rozběhli podobně jako Linkedin, jen cílovkou nebyly firmy, ale jednotliví běžci. Na obou pak běžela i placená reklamní kampaň, která oslovila skoro půl milionu uživatelů v MSK i v Polsku. Hlavní pilíře komunikace byl sportovní zážitek, atmosféra, netradiční trať a organizační informace.
Máme i data:-)
Z kampaní jsme vytvořili návštěvnost na web čítající přes 20.000 návštěv a 42.000 views.
Na platformě Meta jsme rozjeli kampaň, kdy se reklama na běh zobrazila 420.000x a oslovila 130.000 unikátních sportovců, kteří klikli více než 7.000x.
Poslali jsme přes 12.000 emailů s průměrným open-rate 32% a 1200 prokliky.
Na Linkedin jsme udělali přes 8.000 impresí bez jakékoliv reklamy. 295 lajků a 860 prokliků.
U Facebooku jsme navýšili počet impresí o 50% oproti ročníku minulému. Celkem 668.000.
Jak jsme zmínili na začátku. H10 má výrazný charitativní charakter. Z každého startovného jde 100 Kč na hráče paralympijského sportu Boccia. Minulý rok bylo takto vybráno 100.000 Kč. A letos? 155.000 Kč. Není to úžasné?
My jsme se letošní H10 účastnili po boků kolegů z business klubu Elite klub MSK. Obě štafety zaběhly parádní výsledky a obsadily 10. a 12. příčku ze všech přihlášených týmů. Běžíme i příští rok. A vy?
P.S.: Hledáte parťáky pro event marketing? Možná jste je právě našli. Volejte 724 170 007.