DIGITAAL.CZ s.r.o. | IČ 04437527 | DIČ CZ04437527
Děláme z podnikatelů ambasadory. HR marketing & Ambasadoring & Event marketing.
🟦 Ve dvou kampaních jsme nasbírali 209 kontaktů na potenciální zaměstnance!
🟪 Průměrná cena za jeden kontakt se pohybovala okolo 65 korun.
🟦 Většina kontaktů přišla z mobilních telefonů s Androidem.
🟪 Druhá kampaň měla míru prokliku (CTR) 5,6 %
Oslovila nás ostravská personální agentura, které jsme pomocí dvou HR miningových kampaní dodali celkem 209 kontaktů na relevantní lidi, kteří by rádi skrz agenturu sdružující různé firmy, našli tu pravou práci.
První HR miningová kampaň byla zaměřená obecněji na lidi, kteří jsou manuálně zruční. Personální agentura hledala potencionální zaměstnance pro firmy, které fungují na třísměnný provoz. HR mining byl tedy hodně obecný, i tak se nám však ozvalo celkově 93 lidí, z toho 58 mužů a 35 žen.
Personální agentura tak získala spoustu kontaktů, které by přes klasické pracovní portály jen tak nenasbírala. V této kampani se cena za jeden kontakt pohybovala okolo 65 korun, což je velmi dobrá cena. Za inzeráty na pracovních portálech by agentura zaplatila mnohonásobně více a ještě by neměla jistotu, že se jim budoucí zaměstnanci ozvou. Co se týče počáteční investice, agentura poskytla částku 5986 korun a s kampaní jsme oslovili neuvěřitelných 5220 lidí!
HR mining je tedy v tomto velice spolehlivý. Kampaně na Facebooku se totiž ukážou i lidem, kteří aktuálně novou práci nehledají, nicméně je může daná firma zaujmout, proto mohou začít přemýšlet o kariérní změně.
Druhou HR miningovou kampaň jsme pojali jiným způsobem, prostřednictvím HR miningu jsme hledali pracovníky na konkrétní pozici pro firmu z automobilového průmyslu. Za léta praxe jsme si ověřili, že nejlépe fungují kampaně, kde můžeme zveřejnit mzdu a veškeré firemní benefity. To se nám osvědčilo i v tomto případě, podařilo se nám nasbírat dohromady 116 kontaktů. Cena za jeden kontakt se tedy pohybovala okolo částky 67 korun.
Počáteční vstupní náklady pro tento HR mining byly mírně vyšší než v případě první kampaně, personální agentura nám poskytla 7795 korun.
V těchto dvou kampaních bylo velmi zajímavé to, že nejvíce kontaktů lidé posílali ze svých mobilních telefonů, a to konkrétně z telefonů s operačním systémem Android.
Ozvěte se nám: