DIGITAAL.CZ s.r.o. | IČ 04437527 | DIČ CZ04437527
Děláme z podnikatelů ambasadory. HR marketing & Ambasadoring & Event marketing.
Když se řeknou sociální sítě, spousta firem vlastně netuší, proč na nich mají být. A když už v tom mají jasno, často si lámou hlavu nad tím, jaká témata na sítích komunikovat nebo jak si sestavit publikační plán.
V novém podcastu, který nám moderoval Radek Erben (Česká televize), Jiří Kratochvíl nasdílel konkrétní strategie, které v DIGITAAL pro tvorbu obsahu používáme a které i vám pomůžou tvořit příspěvky za vaši firmu. Které strategie zazněly?
Abyste vaší cílové skupině mluvili z duše, musíte ji nejdřív dobře poznat. Pro svůj obor si do excelu nebo na tabuli vygenerujte klíčová slova vašich zákazníků: 40-50 v oblasti potřeb, 30-40 v oblasti obav a 15 u skrytých skrytých tužeb. Tato klíčová slova pak napasujte na produkt, který nabízíte.
Vezměme si to na příkladu tiskové zprávy. Nepoužívejte ke komunikaci jen hlavní sdělení. Začněte titulkem, ze kterého vytvoříte samostatný příspěvek a pokračujte dalšími myšlenkami, o kterých v tiskové zprávě píšete, a z nich udělejte další příspěvky.
O tom v poslední době mluvíme hodně. To proto, že je to jedna z nejefektivnějších cest, jak zviditelnit svou firmu na sociálních sítích. Všechno, co napíšete na firemní profil, bude vždycky marketing. Pokud ta samá témata odkomunikují zaměstnanci, pak je to reference. A to je vždycky ta nejdůvěryhodnější ‚‚reklama” pro vaši firmu.
Chtěli byste se naučit využívat tyto strategie v praxi? Dejte nám vědět, rádi vám pomůžeme.