Pracovní trh se změnil. Od základu. Už to není zaměstnavatel, který si vybírá zaměstnance. Je to zaměstnanec, který si vybírá, zda s vámi spojí svůj život na příštích pár let. A s nově nastupující generací Z se toto ještě prohloubí.
Okolo HR se pohybujeme dlouhé roky (dokonce organizujeme jednu z top akcí – HRko). A proto jsme vymysleli vlastní metodu, jak oslovit nové zaměstnance. Třeba i ty, kteří aktivně nové zaměstnání nehledají. Na sociálních sítích. Dodáme vám tedy přímé kontakty na relevantní uchazeče o práci. Nikoliv pouhé prokliky na kariérní stránky. Manažery i operátory výroby. Po celém světě.
Zároveň umíme z vnitra firem vytáhnout příběhy, myšlenky a vize, které osloví nové kolegy a přesvědčí je k tomu, aby se o vaši firmu začali zajímat více. Zareagovali na váš pracovní inzerát. Zkrátka, posilujeme značku dobrého zaměstnavatele. Na Linkedin, Facebooku nebo Instagramu.
Možnosti HR marketinguHledáte kontakty na nové partnery kdekoliv na světě? Potřebujete obsadit volné pozice v týmu? Na základě dodaných vlastností vybereme vhodnou platformu, najdeme a dodáme min. 100 kontaktů na nové partnery. Jedná se v podstatě o sourcing kandidátů. Více informací >>
Jsme certifikovaní specialisté na Linkedin kampaně. Díky tomu umíme přesně zacílit kandidáty na vaše volné pracovní pozice, oslovit je ať už jsou kdekoliv a získat od nich kontakty. Ne pouze prokliky. Kontakty vám předáme a vy pokračujete v klasickém náborovém řízení.
Naučíme vás, jak na Linkedin a jak z této sítě vytěžit maximum. Praktickou formou. Krok za krokem vytrénujeme vás nebo vaše lidi tak, aby váš profil působil profi, byli jste vidět ve výsledcích hledání a uměli si najít parťáky do týmu i bez prémiového profilu.
Doba se změnila. Už úplně neplatí, že si zaměstnance vybírá zaměstnavatel, ale zaměstnanec si vybírá zaměstnavatele. A když nejste na sociálních sítích vidět, nekomunikujete své hodnoty, vize a poslání, je vaše pozice na trhu práce těžší.
Nový employer branding portál, na kterém necháváme zářit firemní kultury skvělých českých firem. Zároveň si uchazeči mohou firemní kmeny vyhledávat na základě hodnot a netradičních benefitů, jako jsou třeba IA mindset, family friendly, aj. Kouknout na NášKmen.cz
Prohlédněte si naše nejnovější případovky.
Jedním z klientů DIGITAALu je také významný slovenský holding působící v oblasti obranného průmyslu a aerospace. Ten nás nedávno oslovil …
Náborová kampaň pro lídra trhu ve výrobě dílů pro kolejová vozidla Dostali jsme požadavek najít a dodat kontakty na lakýrníky, …
Jak dostat děti od počítače k hokeji? Tak započala debata ohledně náboru těch nejmenších do hokejového klubu HC Slezan Opava. …
Najděte nám zajímavé lidi, kteří se chystají na World ATM Congress 2022 Takové zadání jsme dostali přibližně 2 měsíce před …
Potřebujeme zámečníky, pilaře, brusiče … Tak znělo zadání od významné metalurgické společnosti z Moravskoslezského kraje. Naše spolupráce trvá déle než …
Na konci loňského roku provedla společnost PwC rozsáhlý průzkum v rámci 13. ročníku PwC CEO Survey. Dotazováno bylo celkem 185 …
Účast na různých akcích jako jsou výstavy, veletrhy, apod. něco stojí. A mnohdy to nejsou malé náklady. Často se stává, …
Dnes si zaměstnanec vybírá firmu, ne firma zaměstnance Už tomu dávno není tak, že si firmy pouze vybírají zaměstnance. Obzvlášť …
Dle renomované společnosti PwC Česká republika 94 % generálních ředitelů českých firem se obává nedostatku kvalifikovaných pracovníků. I přes tento …
Jedním z našich hlavních produktů je služba HR mining. Díky ní a naší znalosti on-line marketingových metod jsme schopni pro …
Kromě digitální komunikace se zabýváme i HR marketingem. Našimi klienty jsou převážně strojírenské a výrobní podniky. Dneska se podíváme detailněji …
Když ve společnosti TATRA DEFENCE VEHICLE zvažovali, jakou strategii aplikovat na zajištění nových kontaktů potencionálních zaměstnanců, nabízelo se několik řešení. …
Jak funguje metoda HR mining z dílny DIGITAALu? Než vyrazíte na veletrh či podobnou akci, uděláme sondu na sociálních sítích. …
Náš klient z oblasti realizace technologických celků pro vodohospodářství se připravoval na 21. světový veletrh pro vodu, odpadní vodu a …
Před začátkem rozhovoru jsme stáli před domem, který svými architektonickými prvky nezapře, že má už nějaké to století za sebou. …
V podcastOVA – podcastovém studiu v centru Ostravy vznikl další díl Qvamp podcastu. Pozvání do studia přijal Jirka z DIGITAALu …
Nedávno jsme dostali úkol najít a oslovit pro našeho klienta v Turecku projektové manažery. Spustili jsme kampaň na sociální síti …
🟦 Ve dvou kampaních jsme nasbírali 209 kontaktů na potenciální zaměstnance! 🟪 Průměrná cena za jeden kontakt se pohybovala okolo …
Jste schopni nám do měsíce dodat 100 relevantních kontaktů? Tak zněla otázka zákazníka, na kterou jsme bez váhání odpověděli ANO. …
Samozřejmě, že stále fungují letité principy nabídka versus poptávka. Firma zveřejní nabídku volných pracovních pozic. Případní zájemci posílají životopisy a …
Náborové kampane sú niečo, na čo sa v DGTL vždy tešíme. Tentokrát prišlo od klienta, ktorý hľadá ľudí (kontakty) do …
🟦 V celé kampani jsme nasbírali pro pozici Projektového manažera z oblasti strojírenství 11 kontaktů. 🟪 Kontakty zanechali lidé, jejichž …
🟦 O pozici svářeče a zámečníka mělo zájem 63 lidí, kteří poskytli svůj kontakt! 🟪 Lidé nejčastěji reklamu viděli na …
Profily na sociálních sítích jsme tvořili od nuly V roce 2017 jsme stáli před velkou výzvou. Spravovat profily na sociálních …
🟦 Firma získala 44 kontaktů na obráběče kovů. 🟪 Celkově kampaň oslovila 22 733 lidí! 🟦 Kontakty zaslalo 33 mužů …
Tady pomáháme s HR marketingem a Employer brandingem.