DIGITAAL.CZ s.r.o. | IČ 04437527 | DIČ CZ04437527
Děláme z podnikatelů ambasadory. HR marketing & Ambasadoring & Event marketing.
Pandemie a veškerá omezení otestovala každého z nás. Pro mnohé to doslova byla vysoká škola života. Jak totiž vést firmu, která musí být zavřená? Jak realizovat obchodní činnost, když se nemůžete s nikým potkat? Jak se během nouzového stavu seznámit s někým novým?
Na tyto odpovědi začala firmám odpovídat profesní síť Linkedin. Zde totiž neexistují žádné zábrany. Celý svět má doslova po ruce. Můžete se seznámit s kýmkoliv a především zde najdete opravdu velmi zajímavé kontakty na lidi ze všech různých odvětví všech různých postavení od běžného zaměstnance až po ředitele nebo majitele firmy.
V letošním roce slaví Linkedin 20 let. Je o kousek starší než populárnější Facebook. Před pandemií, tedy v roce 2019, mělo na profesní sítí aktivní profil 27 000 českých firem. Jen za pouhé dva roky přibylo dalších 16 000 firem!
Je jich nyní celkem 43 000!
Drtivá většina uživatelů (máme na mysli firemní i soukromé profily) je na této síti spíše pasivní. To znamená, že sledují příspěvky ostatních, ale sami vlastní obsah nevytvářejí. Oproti Facebooku, který je až nepřirozeně přesycený (a to i nekvalitním) obsahem, Linkedin je stále pole neorané. Aktivní uživatelé tak mohou brzy získat vysokou pozornost.
Reklamního obsahu, který propaguje produkt nebo samotnou společnost v tom nejkrásnějším světle, je všude kolem spousty. Více než po obsahu, ve kterém je propagovaný subjekt vyobrazen v tom nejdokonalejším světě, lidé touží po autenticitě. Značka, byť je světová a velice oblíbená, nemusí zákonitě na profesní sítí dosahovat nejvyšších výsledků. Příkladem toho je profil Thomase Schäfera, ředitele Škody Auto, který má mnohdy vyšší dosah příspěvků než tomu je u firemního profilu.
Proč tomu tak je?
Také zveřejňuje fotky vozů, píše o firemních novinkách a zajímavostech podobně jako firemní profil. Rozdíl je v tom, že na osobním profilu je prostor pro vlastní názor, emoci či pohled do zákulisí. Autenticita a opravdovost, mnohdy originální obsah bez úprav, umělého světla a profi fotografů, prostě tady a teď. Opravdovost. Lidé chtějí vidět věci tak, jak opravdu vypadají. Ne tak, jak vypadají po mnoha úpravách v grafických programech.
Jste majitelem, ředitelem, manažerem firmy a uvažujete o firemním nebo soukromém profilu?
Rádi vám pomůžeme prosadit se na největší profesní síti na světě. Můžeme o tom nezávazně povykládat u kávy, co říkáte?